Wednesday, March 25, 2015

Template of the Year 5 Mihi 2015


Tihei mauri ora!

Tēnā koutou, tēnā koutou, tēnā koutou katoa

Ko __________ te maunga. (mountain)

Ko _________ te awa/roto/moana. (river/lake/ocean/sea)

Ko _________ tōku iwi. (Ngāti Pākehā/clan/Māori tribe)

Ko _________ rātou ko __________, ko __________, ko _____________ ōku tūpuna.
(Grandparents’ first and last names: Grandmothers' maiden names)

Ko _________ rāua ko _________ ōku mātua.
(Dad and mum’s name with mum’s maiden name)

Ko _____________ ahau. (your full name)

E iwa āku tau. (I am 9 years old)

OR

Tekau āku tau. (I am 10 years old)


_______ tōku whānau.  (My family is from _________)

E noho ana ahau i te ___________. (I am living in __________)

He ākonga au i te kura o Kāmuriwai. 
(I am a student at Arrowtown school.

Nō reira,

Tēna koutou, tēnā koutou, tēnā koutou kato

No comments:

Post a Comment